Orjinal silikon kılıf kullanırsanız hiç yere düşürmeyebilirsiniz. Benim 1 seneyi geçti, 1 kere falan düşürdüm sadece. Nefis bişey bu.
Gürgençler'den veya apple.com'dan almanızı tavsiye ederim. Troy'u bilmiyorum.