benimde bugün 8-10 yıllık hesabım banlanmış,içindeki sitelerde aynı yaştaydı.bi süredir ilgilenemedigim,içerik girmedigim,kendi halinde az bi hiti olan ufak 4 site vardı ve banlanmış.adsense ara ara böyle şeyler yapıyor malasef,ben alıştım.itiraz edicem ama açacaklarını sanmıyorum şahsen.eskiden ne güzel muhattap bulabiliyorduk karşımızda,şimdi konuşamıyoruzda.sitem/hesabım banlandıgında adamlara sorup,sebebini ögrenip,sorunu düzeltip devam ettigim günleri hatırlıyorum.bi hata yaptıgımda,abi bidaha yapmam nolur geri açın diyip hesabı geri açtırdıgım oldu kaç defa şimdi kafasına göre banlıyor,sebebini dahi bilemiyorum.