afajansmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içinden merkez hocam
Günlük rutin ne hocam sizin Ben bi' gittim mi sıkılmadan kalamıyorum Ama Paşa camii, meydan, kahvehane güzel yerler. Eskinin havası var, bi' özlem duymuyor değil insan.