ben 2 dönem kullandığım taahüt bitti şuan 500 liraya alacağım tarifeyi 130 liraya kullanıyorum sürekli değiştirmem için arıyorlar değiştirmeyeceğim böyle kalsın diyorum taahütü bitmiş tarife eğer zamlı haliyle diğerlerinden daha kazançlıysa değiştirmemenizi öneririm
Arayan şahıs taahhüt bitince fiyatın zamlı olarak yansıyacağını söylüyor.