Merhaba arkadaşlar,
Şuan türk telekom kullanıyorum. Taahhüdüm bitmek üzere ve sundukları yeni paket ücretleri benim için çok fazla ve çokta kullanan birisi değilim zaten.
2 adet hattım var. Sundukları teklifler aşağıdaki gibi;

Aylık 500dk bile kullanmayan 2-3gb interneti bile harcayamayan biriyim. Ufak ama uygun bir paket arıyorum gerekirse operatör değiştireceğim.
Sağlık personeli veya kamu personeli paketleri varsa kullanabilirim.
Önerisi olan yazarsa sevinirim.
Teşekkürler.