2015 de bu sektöre giriş yapacaktım lakin lisans mecburiyeti çıktı lisans almak ciddi anlamda maliyetli şuan ne civarda bilmiyorum eğer işten tam olarak anlamiyorsaniz girmenizi tavsiye etmem çok zor ve sıkıntılı bir iş sürekli baykuş gibi çatılarda geziyorsunuz. 😊 ayrıca anten ücretleri vs ciddi anlamda yüksek siz gene de bayilik veren lisanslı firmalar var onlarla görüşün araştırın.