hani kimseyi kötülemek gibi bir amacım yok. fakat bu doping falan bu tür şeyleri hiç inandırıcı bulmuyorum. yani diğer öğreticilerden farklı ne yapıyor olabilirler? çalışmayan, çabalamayan, öğrenmek için zamanını harcamayan bir kimseye istediğin kadar hafıza yöntemi bilmem ne yöntemi öğret, sonuç sıfır olur. bir şeyde veya bir konuda ilerlemenin yolu emek ve zaman harcamaktır. öğrenmek için istekli olmak ve bu konuda kendini zorlamaktır. yani öyle sihirli formüller yoktur öğrenme konusunda. keşke olsa. sende iş yoksa, isterse 10 tane einstein ile beraber yanına 10 tane gauss getirsinler; ne fizik öğrenirsin ne matematik...