Düşen trafiklerin asla geri geleceğini düşünmüyorum hepimize geçmiş olsun. Deli gibi spam siteler var dikkat ettiyseniz
Aynen benimle rakip sitelerin içeriklerine, sıralamasına baktım, onlar sıralamada yukarıda çıkıyorlar, adam tek resim koymuş, yazı vs. yok. 1. sırada görünüyor. Google bir iş çeviriyor, paraları birilerine aktarma peşinde diye düşünmeye başladım.
Arkadaşın paylaştığı linkte şu kısım herşeyi anlatıyor aslında.
"Çok sayıda ziyaretin ardından neredeyse tamamen kapanmalar nedeniyle şiddetli dalgalanmalar yaşıyorum. Tamamen doğal değil. Bu, aşırı açgözlü bir Amerikan şirketinin, tüm İnternet'e kendi Google Vergisini uygularken, dünya çapında milyonlarca işletmenin kazançları üzerinde bu kadar büyük bir kontrole sahip olmasına izin verilmesinin sonucudur."