erhanbackhen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.

Amerika'da şirket açmak istiyorum yaptığım iş modeli olan Amazon Arbitraj modeli için ihtiyacım var.
Tüm konu açan arkadaşların konularının detaylarını inceledim ve bu konuda bana yardımcı olup, indirip sağlayıp ileride karşılıklı kazanç sağlayabilecek bir arkadaşla çalışmak istiyorum.
Bu işle ilgilenen hocalarımdan geri dönüş bekliyorum, teşekkürler.


@Yeniceri; cem abinin açtığı bir konu var. ABD ŞİRKET KURMAK indirim de sunulmuş ve e-ticaret ile ilgili de bir şirket kurulum paketi var sitede.