Merhaba,
Şu an için herhangi bir mantığı olduğunu düşünmüyorum. Seçim geleneğine bağlı kültürel faaliyetler. Kuvvetle muhtemel televizyonun olmadığı dönemlerde insanlara daha kolay ulaşabilmek adına manifesto faaliyetleriyken şimdilerde gürültü yapmaktan öteye gitmeyen hengame aracı. Bir de sokak sokak gezip balkonlara gül atarlardı eskiden şimdi aklıma geldi. O kesildi galiba. Ya da ben kapı pencere açmadan oturduğum için haberim yok.
İyi forumlar.