Selam arkadaşlar,
grafik tasarım üzerine 4 senelik bir eğitim aldım, yeterli akademik alt yapım, sanatsal bilgim, tasarım ilkeleri ve elemanları hakkında yeterli bilgim var, çizim ve desen eğitimim sağlam alanında başarılı profesörlerle çalıştım, teknik bilgiye sahibim ve +6 yıldır freelance çalışıyorum..
Basit logo 100₺
Profesyonel logo 200₺
Çalışmak isteyen arkadaşlar iletişime geçebilir çünkü ben bir enayiyim
Çalışmayın arkadaşlar böyle komik fiyatlara, kendinizi bu kadar düşürmeyin.
Birisi logo postu açıyor, teklif veriyorum min 1k taban altına düşmemeye çalışıyorum ama bir tane geri dönüş alamıyorum, Sebebi meslektaşlarımızın bir logo için ayırdığı vakitin 200 300 lira olması, verdiğiniz emeğe biraz saygı lütfen