Merhaba Arkadaşlar
Marketin yeni Hype durumu şuan resmen Sol Ağındaki Meme Coin olayı. Resmen ahmaklık ve çılgınlık bir arada.
Bome coin ile başlayan hype devam ediyor. Bome çıkışıda böyle oldu. Bugün binance listeleme yapıyor
Olayın özeti şu. Bir tane twitter hesabı. Tweet atıyor. Proje yapacam diyor bana SOL gönderin. Sol adresini veriyor. Kontrat oluşturduğu zaman SOL gönderenlere geri yeni meme token yolluyor. Millet başlıyor sol göndermeye


Hesap tweet atmış 50k yeter yollamayın demiş. Şuan 52k yaklaşmış durumda.
Resmen bir komedi akıl tutulması izliyorum
