alicinaroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estf. Bir katkım oluyorsa ne mutlu bana
Udemy olsun Yt olsun takıldığım yerlerde videoları izlemekle geçerdi. Şimdiye nazaran o kadar çok kaynak yoktu maalesef. Artık gözümüz kapalı yazıyoruz 🙂

R10 ailesine çok geç katılmışsın. Aramıza hoş geldin. Takıldığın sormak istediğin her türlü sorununda buralardayım çok şey öğrendik senden. Yaşlandın artık sıra torunlarda 🫠