Evde bir tane 3 patili smokin, 1 tane de tekir var. Tekir hayatımda gördüğüm en uysal kedi. Eve geldiğinde tv izlerken gelip yanına yatıp beni sev diye miyavliyor.

Bakim konusunda ise tamamen sizin bütçeniz ile alakalı, acana nd orijen gibi mamalar alırsanız kırmızı et ile fiyatlar yarışıyor. Aşıları mecbur yaptırmanız gerekecek. Bizimkiler sürekli her sabah ödül mamasina alıştılar, alistirirsaniz bu da ek masraf olacaktır sizin için
Yukarıda da bir arkadaşın dediği gibi kalan hersey luxe kaçıyor. Biz sürekli şehir dışında olduğumuz için otomatik kedi tuvaleti aldık örneğin, normal biri için gerekli olmayan bisey.