Bi baktım en alttaki mac adesinde paket oranları yüksek bunlar kullanım oranı mı internet girmiyordu çok ağırdı bu mac adresini engelledim hızlandı geri ? birisi fazla veri mi tüketio anlamadım
Defalarca resetledim / veri çok yükselio sonradan geri bu mac adresinde.
Mac adresini engelledim modem arayüzünden jet gibi hızlandı internet