nasıl bir alıştırmılar milleti bu zamlara hele bak ya 20bin etmicek şahin doğanlar ben onlara (ucan teneke ) diyorum 100 150 200 istenio bumu düşmüş hali
7 ay önce fiesta 2007 aldım 196bin tl verdim
şimdi ise 300 veriyorlar oysa ben araca hic birşey yapmadım piyasa diyorlar adına
gecen hafta 30k masraf edip muhayene hazırlıgı yanı sıra enjektörlerden egr valfi trigerden jant lastikler ses sistemine kadar hatta ön cam cıtlak vardı onu bile degiştim amacım satmak olsa bu masrafları etmezdim ancak noldu yani bu fiesta 2007 model neredeyse 20 yaşında 300k edermi etmez ama işte gelde anlat
2019 yılında 40bine 2015 model clio joy icon paket aldım hatasız km şaka gibi 39bin deydi şu an aynı aracı bulmak mümkün degil 100bin üstü hatasızlar 600bin aradan gecen asır degil 5 yılda 20kat artmış bumu düşmüş hali bumu dahada düşecek sevinciniz. valla ülkemin her vatandaşı hak ediyor en iyisini NASIL ANLADIYSANIZ o şekilde zamlarıda hak ediyor kazıklanmayıda dolandırılmayıda soyulmayıda susmayıda ezilmeyide alışmış bir millet olduk hani 1 sene herşey yerinde dursa bu defa şunu derler neden hic birşeye zam gelmiyor bunuda yaz katip.