sefazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok, hepsini editörler giriyordu. Otomatik ajans içeriği girmiyorduk.
Hmm tamam. Geçmiş olsun.

Google'a sorma şansınız var mı bilmiyorum ama, Google Topluluğunda sorarsınız belki.