2009 dan beri olan hesap bu
yakında sizde de düşüş başlar
Google ı bu kadar savunmaya çalışmanım bir sebebi var mı
Hocam hesap 2009 olabilir o önemli degil hesap yılı ile alakalı durum değil bunlar googleyi savunduğum da yok bir çıkarım da yok herkes gibi bende adsenseden para kazanıyorum

aslında sorununuzun gösterim başı hesaplamaya geçmesi olmadığını anlatmaya çalışıyorum size sadece. Bu geçişte değişen tek şey hesaplama metodu kazancı, bu derece düşüş yaşıyorsanız gösterim başı kazanca geçti düştü yerine olabilecek farklı sebepleri ararsanız daha yararlı olur. Düşüş öncesi sonrası detaylı rapor paylaşabilirseniz bir fikir yürütülebilir.