MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oha Ağa brn Paganiyi 2500 aldım , şimdi 4600 TL olmuş 🤣🤣🤣 çok pahali
Hocam pagani almışsınız konuya bakın ben ne satıyorum bentley bana o fiyattan getirin sınırsız alayım 😊