Buradan yola çıkacağımız üzere Doğukan hocam seo diye bir şey yok. Her şey düzgün doğru olsa bile güncellemelere takılıyorsun. Haber siteleri ve marka değeri taşıyan büyük teknoloji vs siteleri hariç ''Evet, ben yıllardır zirvedeyim seo benim işim ben bu işi biliyorum hiçbir algoritmaya da takılıp spam yemiyorum '' diyeni hiç görmedim. Belirsizliğin içindeyiz birkaç yıl bizi götürecek siteler yapıp yenisini aç kapa yapıyoruz hepimiz.
Maalesef durum bu şekilde ben zirveden dibe indiğimde Search Console'da 1 tane uyarı, linklerde bir tane sorun yoktu.
Rica ederim.