Arkadaşlar merhaba. Bir sms firmasından sms hizmeti aldım. 1100tl ödeme yaptım. Panelimi açtılar içerisine rehberimi yükledim. 10k sms verdiler. Sms i gönderdim filtreye takıldı(ürün satışı için sms gönderdim). Yani sms ler gitmedi.
400tl 10k sms için ödedim
Red linki için ödeme yaptım
Ve hizmet bedeli diye bi ödemeleri varmış onu yaptım.
Sonrasında bana BTK filtresine takılmış. Btk da üyeliğinizi ve başlığınızı pasife almış yapacak bişey yok ödediğiniz parada yandı diye geri döndüler.

Derdim 1100tl değil fakat yapılan şey doğru değil. İtiraz edelim benim numaralarımın hepsi onaylı diyorum yapcak bişey yok diyolar. Böyle bir şey mümkün mü bilgisi olan var mı?