Merhaba,
Siteyi yeni domaine taşıdıktan sonra temadaki bazı modüllerin açılmadığını farkettim.
Bu modülleri açmam gerekiyor ancak aç butonuna bastığımda uzun süre bekliyor ve öyle kalıyor.
Hızlıca bu sorunu çözdürmek istiyorum.