karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karşı taraf dava açarsa elbette başın ağrır.
bu durumunu belirttiğim halde neden başım ağrısın ki hocam
btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Sorumluluk sizi almaz hocam. İs sonu ve is başında tüm sorumluluk size aittir uyarısında bulunun. Olası durumda sorumluluk almadığınızı belirtin. Zaten herhangi bir durumda sorumlu siz olmazsınız çünkü siz çalışansınız. Asil sahip onlar.
bende böyle düşünüyorum hocam yorumunuz teşekkür ederim fakat diğer arkadaşlar kafamı karıştırdı
DRWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet
bu durumdan bahsettiğim halde neden başım ağrısın ki ?
phpreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapma
peki hocam
NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşmenize bağlı, sözleşmenizin olmadığını düşünüyorum, bu doğrultuda yapmamanızı öneririm.
karşı tarafa bu durumu belirttim fakat tekrardan konuşacağım teşekkürler hocam
kNightMare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sözleşme yaparak ilerleyin,
eğer o site de bir template kullanılarak yapıldıysa, siz de aynı template'i kullanabilirsiniz.
template değil hocam özel script
onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
altyapı herkese açık bir wordpress vb tema ise hiç bir sorun çıkmaz fakat kişisel ya da firmaya özel tasarım ise yine de siz değil firma sıkıntı yaşar. tabi sözleşmeyi de ona göre düzenlemek gerekir.
özel script hocam