Adamın yazıları gayet güzel, neresini anlamsız buldunuz? Tamam biraz faza böyle konu açıyor o konudan sikayetci olabiliriz ama sırf yermek için, linç edip destek görmenin tatmin duygusunu yaşama maksadiyla birini yaftalamaya gerek yok, fikriniz ve rahatsızlığının varsa dile getirin linç için hakarete veya alaylı yorumlara basvurmayin.
Benim yorumum sizi alakadar etmez. Neyin ne olduğunu bilmeden yorum yapma