Beynimizi geliştirmek gerekiyor. Çünkü günümüz koşullarıyla, milattan öncenin koşulları aynı değil.

Misal ülkemizde beşinci yüzyıl hakim, biz ise yirmi dördüncü yüz yıldayız.

Hatta ülkemizde baştan sona hayatın her anında, beşinci yüz yıl pratiklerine ve rutinlerine şahit oluyoruz.

Beşten yirmi dörde ise, kolay geçilmiyor maalesef.

Bizdeki cehaletin ana nedenlerinden birisi de bu maalesef.

Zaten yirmi dörtte olsanız yabancı diliniz vesaire vesaire oluyor otomatikman.

Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendini geliştirirken doğru yönde geliştirmek de lazım. Mesela yabancı dil her zaman altın bileziktir.

Ama sen mesleki bir alanda kendini geliştirirken yanlış ata oynarsan; böylesine teknolojik bir dönemde 5 senede bir alan değiştirmek zorunda kalabilirsin.

Belirli bir yaştan sonra enerjin ve mentalin de olmaz.

Uzmanlık seçimi, vizyon, şans gibi faktörler çok önemli.