Merhaba 2 tane proxy firması değiştirdim proxynet aldım we1thon aldım işletme,5500 tl kuponlu bu methodlarla açtım yine aynı firefox portable açtım yine yedim dolpinanti açtım yine aynı neden yiyorum anlamıyorum