rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bazı topluluklar da kalem kağıdın işe yaramayacağını, dil öğrenmenin kilit noktasının dile maruz kalmak olduğunu söylüyorlar. Sizce hangisi daha mantıklı?
A1 seviyesinde hiçbir belgesi olmayan biri olarak söylüyorum konuşma dili olarak dilin dile değmesi, sınav ve yazı dili olarak kalem, kağıt, sınav, dershane diyorum efendim