Ne kadar pratik olursa inanın o kadar kullanışlı olur. Script olusturmak elbette mantıklı zira yeni bir sey üretiyorsunuz ama ihtiyaca göre yapmak cok daha mantıklı. İnsanlardan fikir alıp bu şekilde script geliştirin derim ben.
Olay sadece görsellik değil
Hocam çok güzel dediniz. Ben zaten böyle birşey yapsam eğerki sizlerle beraber çalışırım siz dersiniz bunu yap bu olsun vs. Benim aklımda bot üretme vs panelden olsun dedim falat baya pahalı heralde

. Zaten script ve tema baştan yazılsa 30-40 bin aşşağısı calışanda yok. Bu işe girince bir ortak veya ailenin desteği lazım