Ne kadar pratik olursa inanın o kadar kullanışlı olur. Script olusturmak elbette mantıklı zira yeni bir sey üretiyorsunuz ama ihtiyaca göre yapmak cok daha mantıklı. İnsanlardan fikir alıp bu şekilde script geliştirin derim ben.

Olay sadece görsellik değil