Selam dostlar, 3 - 5 günlüğüne Esenboğa üzerinden uçuşum var. Eşyalar valizler çok olduğu için aracı Esenboğa yakınlarında bir yere bırakmam gerekiyor. Havalimanının kendi otoparkı çok pahalı geldi. civarda nerelere bırakabilirim? benzer bir durum yaşayan olduysa görüşlerinzi bekliyorum.