O yaşta kesinlikle uzak durun,ülkede zaten çok tutarsızlık var 18 yaşına bile ulaşmamış insanlara motor sürebilirsin diyip ehliyetini veriyor sistem, motor ehliyet yaşı en küçük 22 23 olmalo oda yıllarca ehliyetli araba süren kişilere verilmeli,araba ile 2m üzerinde kilometre yapmışımdır trafiği okumayı bırak yutan bir insanım aktif motor kullandığım halde söylüyorum motor çok sıkıntı iş hele ki o yaşlarda kesinlikle uzak duru,bakın ölümden bahsetmiyorum sakat kalmayı muhtaç olacak duruma gelmeyi düşün hesap et ne kadar iyi kullanıyorum desen de o yaşta olmaz kardeşim son cümlen bir anda oldu olur.