Yüksek lisansa başladım ve üniversitemde bir anı fotoğrafı çektirdim.
Bu gönderi vesilesiyle R10daki değerli dostlarımızla da bağlantı kuralım, LinkedIn kullanan baska dostlarımızın da tanışmasına vesile olalım istedim. Link aşağıda bulunmakta. Profil linkinizi bırakırsanız bağlantı isteği de göndereceğim.
Herkese hayırlı iftarlar, hayırlı aksamlar. 💐
https://www.linkedin.com/posts/orhan...ium=member_ios