DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah ah oda bir şey mi ben geçen bir çocuğa domain teslim ettim whatsap resmini bir görsen sen de 8 ben deyim 9 :dD bir de spora gidiyor fitness sanırım :dDdDDDdDdd
Kesin O çocuk anne veya babasının bilgileriyle foruma kayıt olmuştur. Tabii bu aslında güzel bir şey istek, azim ve çaba göstermesi hoş. Ama işte belli bir zaman sonra doğrulama işlemi felan olduğu zaman sıkıntı olabiliyor.

Benim geçen gördüğüm çok değişikti. Güldüm bildiğin sesli olarak daha 12-14 yaş aralığında helal olsun ne diyelim.