Şunca zamandır r10 da gördüğüm kaçıncı motor konusunda aile ikna etme konusu. Yapmayın kardeşim kullanmayın canınızın kıymeti varsa binmeyin şu motora bunu eski bir motor sürücüsü olarak söylüyorum.