Merhabalar, dmca sorunu için defalarca konu açıyorum konuyu okuyup özele yazanlar çözüm bulabildinizmi hocam diyenlere cevap yazınca, karşılık vermiyorlar şu bir gerçek artık anladımki bizim halkımız yardımlaşma nedir bilmiyor, burası birbirimizin sorunlarını çözmek için açılmış bir platform olmaktan çıkmış adeta sadece para kazanmak platformu olmuş, bir çok kişiye özelde olsun açtıkları konularda olsun elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştım... ama devir çok değişmiş olduğunu bu dmca olayı geldikten sonra farkettim, herkes kendini düşünür olmuş bu yüzden 17 senedir bu formdayım şu 2 senedir çıkarcı bir toplum biriktirmişiz. SAYGILAR SEVGİLER.
HER EMEĞİN ELBET KARŞILIĞI OLUR