Çok Şükür Tüm Eksikleri Kapattım Motor alabilcek Seviyeye Geldim Fakat Arkadaşlarimdan Vefat Edenler Olduğu İçin Motora Biraz Karşılar Nasıl İkna Edebilirim Şuan Kullandığım 50cc Var Artık Kesmiyor..
yani kardeş bence seni birilerinin ikna etmesi gerekiyor.
kaportası insan olan araca binilir mi yaw ?