ardagucek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 16 yaşından beri istiyordum şuan 20 yaşındayım anca alabildim, babam kendisi motorcu africa twin'i var. Babam ben olgunlaştığım zaman motoru aldı. Bana güvendi sizde güzel bir dille anlatın şuan 250 sr kullanıyorum ama motor tarzınız chopper ise https://www.sahibinden.com/motosikle...benda-rock-250 bu motora bakmanızı öneririm şuan bunu almayı planlıyorum.
250 sr Arkadaşımda Da Var rs200-ns200 düşünüyordum sonra duruşundan nk250 seçtim 15 yaşında almayı kafaya koydum şuan 16 yasindayim Allah izin verirse alicam.