50'likten mi geçiş yapacaksınız, a o halde 250'lik daha iyi olur sizin için çok mantıklı.
NK'ların da görünüşü çok güzel Allah kaza bela vermesin, zaten hız motoru da değil ailenizi daha kolay ikna edebilirsiniz.
Yaş Sorun Olduğu İçin Pek Güvenmiyolar Kaza Yaptım 1 Kere Arkadasin Motoruyla
250 CC ye Kadar Motor Sürdüm Alışkın Olduğum İçin Sorun Ölçeğine Düşünmüyorum.