Motoru hızlı kullanırsın tehlikeli kullanırsın bilemem. Ancak hiç bir babayı zevk uğruna böyle üzmemek lazım.


https://www.youtube.com/watch?v=TRiW...channel=aertuz

Not: Bendede Fz6 var. Ancak babamda bilir ki 80 90 ı geçmeden sürerim. Belki sende böyle diyebilirsin ancak üstüne binince iş çok farklı oluyor. Şeytan giriyor kanına resmen. Şükür ben aştım onu sadece sesi için sürüyorum.