İyilik yapmıyor kanun öyle ihtar çekmek zorunda
Dediklerini yap 301 yönlendirmesi ver
Kanun öyle mi diyor ? Peki ben 4 senedir yargılanıyorum. Kanun diyor ki uyarmak zorunda değil. Şimdi ben yaşadığım sürece mi inanayım yoksa senin yazdığına mı ?
Hakime diyosun ki uyarmak zorunda.
Hakim sana öyle bir olay yok dediğinde "internette böyle yazıyordu ben ona güvendim" gibi bir cümle kurmayı mı düşünüyosun?
Sayfa sayfa iddianame yazılıyor. Uyar kaldır diye bir olayın olmadığını başınıza gelince anlarsınız.