Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nk250 Ehliyete Yazıldım en kötü 4000 tl ehliyet yetersizliğinden ceza yerim o sorun değil..

Elimde Space 50 Pro Var Babam Git Gel İçin Kullansın Diye Ona Vermeyi Düşünüyorum
50'likten mi geçiş yapacaksınız, a o halde 250'lik daha iyi olur sizin için çok mantıklı.
NK'ların da görünüşü çok güzel Allah kaza bela vermesin, zaten hız motoru da değil ailenizi daha kolay ikna edebilirsiniz.