Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam iyilik yapıp uyarmış. Normalde film ile ilgili fotoğrafı geçtim. Başlığı bile sıkıntılı.

Uyar kaldır diye bir olay yok arkadaşlar adamı öttürürler. Fragman vs hepsi maalesef sıkıntılı
İyilik yapmıyor kanun öyle ihtar çekmek zorunda

Dediklerini yap 301 yönlendirmesi ver