Artık yavaş yavaş orta doğu ülkeleri gibi motorsiklet kullanımı ülkemizde yaygınlaşıyor araba kadar motor var trafikte ve bu çok büyük bir sorun yaşatıyor. Çünkü şeritten gitmiyorlar sağdan, soldan geçiyorlar ve bir çoğu plakasız, plakalı olanlarında sigortası ve muayenesi çoğunlukla olmuyor. Büyükşehirler ne durumda bilmiyorum. Ama motor almaktansa en kötü arabayı almanızı öneririm.