Siz dikkatli olduktan sonra riski en en aza indirmiş olursunuz hocam. Türkiye'de yaşıyoruz tabii bir şekilde farklı yollarla parayı bulmuş ya da baba parasıyla aldığı arabalar ile makas atan, önüne kıran çok oluyor, bir bunlar bir de taksiciler. Artık tespit edebiliyorum ben o yüzden daha da riski azalttim. Ya simsiyah BMW ya da bembeyaz BMW falan oluyor. Model ne bilmiyorum ama hep aynı tip arabalar, ya da çok eski Toros, Tofaş tarz dediğimiz kulusturler ile yolda şov pesindeler.
Çok şey var dikkat edeceginiz ama en önemlisi işte taksiciler ve de bu dirzolar. Zaten kamyon ve otobüslere yanasmayin dahi, kadınlardan asla size yol vermesini beklemeyin, tartışmaya girmeyin, onlar hep haklıdır, yol onlar icin yapilmistir. Bunlara dikkat ettikten sonra, aralara derelere girmedikten sonra, önündeki hanzonun sinyal vermeyebilecegibi tahmin ettikten sonra motosiklet ile kaza riskiniz emin olun %1'e inecektir, zaten azcok eğitim aldıysanız, lastik olsun, güvenli ve ileri sürüş eğitimleri olsun onlari biliyorsunuzdur. Başınız sagolsun, tekerinize taş degmesin. Hız yapmayin, sollamayin.