Merhaba , film ve dizi paylaşımı yaptığım sitem için dün bir telif maili gelmiş digiguardians'tan, belirtilen linkteki filmi kaldırıp yerine YouTube fragmanı ekledim ve detaylı bir açıklamayla da digiguardians'a geri mail attım, hit kaybı yaşamamak adına içeriği komple silmedim yada url adresini değiştirmedim.

Şimdi sorum şu, gelen bu maildeki adresi tamamen mi kaldırmak gerekli yoksa filmi kaldırıp sadece fragman eklesek olur mu?

Bu işlerin içinde olan ve bilgilendirebilecek birisi varsa sevinirim.