AhmetCVK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bundan dolayı konu açmıştım, Gen4 dönüştürücü kullanan var ise tavsiye ederse mükemmel olur

@ServerPark; sizde var mı acaba?

Merhaba dönüştürücü yeterli değil. Cihaz üzerindeki PCIE 3. nesil olduğundan maksimum 3500 bandında çalıştırır.

O tarz nvme ler için PCIE 4 ürünler - sunucular kullanmanız lazım.