Aslında bundan dolayı konu açmıştım, Gen4 dönüştürücü kullanan var ise tavsiye ederse mükemmel olur
@ServerPark; sizde var mı acaba?
Merhaba dönüştürücü yeterli değil. Cihaz üzerindeki PCIE 3. nesil olduğundan maksimum 3500 bandında çalıştırır.
O tarz nvme ler için PCIE 4 ürünler - sunucular kullanmanız lazım.