İngilizce hemşirelik öğrencisiyim. Bu sene hazırlıktayım ve günde sadece 3 saat ders var. Geri kalan vakitlerde boş boş takılıyorum. Her gün aynı şeyleri yapmaktan bıktım. Sizce neler yapılabilir? Part time iş vs? Kendimi geliştirebileceğim konular? (İngilizcem iyi sayılacak seviyede, Özellikle speakingde sıkıntı çekmiyorum)