obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tercih senin tabi ama herşeye rağmen ülke güzel
Valla hocam 1 ay sonra amerikaya yerleşiyoruz ama memleketten ayrılıyorum diye üzgünüm garip bir şekilde eskiden olsa gözüm kapalı istifa ederdim ama şimdi insan düzenini bozmak istemiyor