ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet gerek yok çünkü yorumunu zaten okudum.Tek seferde anlasaydın sana bu cevabı vermemiş olacaktım..
Bende diyorum ki bir tane yorumumu okudun sayfalarca zaten seninle aynı argümanları kullanan kişilerle tartıştım bunları okumadan aynı argümanları papağan gibi tekrarlamanın manası yok.