Konu
Her Yerde İnsan Görmekten Nefret Etmek
12-03-2024, 19:40:10
#27
Abdullah07
Bizim insanlar nedense okumayı pek sevmiyor ondan sonra ülke niye gelişmiyor gelişmez tabi.Okumaktan zarar gelmez boş dolu farketmez okuyun.
Ben de genelde çok kalabalığı sevmem.